Nem sikerült megbirkóznia a MÁV-nak a hosszú hétvégével
Nem látták jönni a kánikulát és a strandszezont?
Nem látták jönni a kánikulát és a strandszezont?
Meghibásodott a biztosítóberendezés az esztergomi vonalon.
Hétvégén befejeződik a kéthetes karbantartás a Keletiben, így május 27-én, hétfőn hajnalban újraindulhat a menetrend szerinti vonatközlekedés.
Japánban megkezdték az Alfa-X névre keresztelt vonat tesztelését, ami a tervek szerint 2030-tól közlekedne, és 360 km/h-val szállítana utasokat. "Üresen" viszont még ennél is gyorsabb lesz.
Ez az eset is alátámasztja, hogy a vasúti átjárókat minden esetben fokozott körültekintéssel kell megközelíteni.
A francia TGV a minta, amelyet követni fognak.
Olyan eszközöket tettek a vonatsínekre két megyében is, melyek rövidzárlatot okoztak volna a szerelvények áramellátásában.
Még tavaly ősszel bukkantak rá a két egytonnás amerikai bombára, de a Duna vízállása miatt csak most tudják kiemelni.
Május 13-tól 26-ig, valamennyi, a pályaudvart érintő elővárosi és távolsági vonat menetrendjében lesznek változások
A dízelmozdony szakértő kezek munkáját követően most szebben csillog, mint új korában.
Azokat, amiket ellenzékben még hevesen védtek.
Nekiütközött egy felüljárónak egy török gyorsvasúti szerelvény Ankarában, két vagon felborult, értesülések szerint vannak áldozatok – jelentette a CNN Türk török hírtelevízió csütörtökön.
A katasztrófavédelem beavatkozása után újraindulhatott a forgalom.
Egy várhatóan a jövő héten megszülető kormányhatározat több százmilliárd forintos HÉV-fejlesztést foglal magában. A BKK pedig egyszerűbbé kívánja tenni a jegyautomaták használatát.
Általános sztrájkolnak hirdettek a közlekedésiek, sok repülőjáratot is törölhetnek.
Csütörtök reggel már nem indultak és nem érkeztek vonatok a Délibe: két hétre bezárt a fejpályaudvar. A szerelvények nagy része csak Kelenföldig közlekedik, elmentünk hát megnézni, okozott-e fennakadást a változás.
Magyarországi fejlesztéseket is elvitt a berlini InnoTrans 2018 kiállításra a Knorr-Bremse. A közlekedési szakvásáron a biztonságot és a környezet védelmét állította a fókuszba a Magyarországon is fejlesztő vállalat.
A kanadai Bombardier cég olyan villamosmozdonyt fejlesztett, amelynek működéséhez se áramszedő, se magasfeszültségű felsővezeték nem kell.